מנגל טבעוני – המבורגר טופו הכי טעים שתוכלו אי פעם!

במקום לעשות סתם טופו יבש על האש אנחנו אוהבים לעשות המבורגר טופו טבעוני עם קצת טעמים אסיאתיים.

כל מה שצריך הוא סלט מלפפון חמוץ , שמן שומשום קלוי , לחמניות המבורגר טבעוניות טובות , ארוגולה פראית , טופו, רוטב  ברביקיוו רוטב סאיצ'ה אסיאתי.

להלן המתכון לשני המבורגרים

מרכיבים

  • שתי לחמניות המבורגר טבעוניות
  • שמן שומשום קלוי לקליית הלחמניות
  • ½ כוס ארוגולה פראית למילוי
  • רוטב צילי לקישוט
  • מיונז טבעוני
  • תוספות להמבורגר ע"פ הטעם (כלומר, דלעת יפנית כבושה, סלט מלפפונים חמוצים, בצל מטוגן אדום, וכו ')

לטופו על האש:

  • תרסיס שמן
  • טופו אחד פרוסה למחצית (2 לוחות טופו) – יש להשאיר במשך לילה את הטופו תחת משקל כבד לשם הגרת נוזלים, במידה והטופו מגיע בבלוק גדול יש לחתוך לפרוסות בעובי 2 סנטימטר וללחוץ למשך הלילה

תערובת התיבול:
חרדל יבש 1 כף
אבקה בצל 1 כף
פפריקה מעושנת 1 כף
½ כפית אבקה שום
¼ כמון טחון כף
¼ פלפל שחור גרוס כף
רוטב ברביקיו מהיר:
6 כפות קטשופ אורגני
2 כפות בצל קצוץ
סוכר חום 2 כפות כהות
2 כפות חומץ אורז מתובל
1 שן שום, טחון
½ כפית תערובת התיבול (ראה מתכון לעיל)
קורט פלפל שחור גרוס

אופן ההכנה

הפוך לברבקיו טופו:
מכניס את כל החומרים של "תערובת התיבול" (חרדל יבש, אבקה בצל, פפריקה מעושנת, אבקה שום, כמון טחון ופלפל שחור גרוס) בקערה קטנה ומערבבים לשלב ב. זהו "רוב המנגל" שלך, להשאיר אותו בצד.

מכניסים את כל מרכיבי "רוטב ברביקיו המהיר" (קטשופ, בצל קצוץ, סוכר חום כהה, חומץ אורז מתובל, שום, ברביקיו רוב, פפריקה חריפה קרקע ופלפל שחור גרוס) בסיר בינוני ומערבבים

מביא את הרוטב לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מקטינים את החום לנמוך ומבשלים מכוסה, תוך ערבוב מדי פעם, במשך 15 דקות. אופציונאלי: לרוטב חלק לחלוטין (ללא מרקם מבצל), לתת לרוטב להתקרר קצת אחרי הבישול, ואז לשים אותו בבלנדר עד שתערובת חלקה.

מחממים את הגריל או ל -350 מעלות צלסיוס רוב לוחות טופו בכל רחבי עם "המנגל Rub." למרוח שכבה דקה של שמן (או להשתמש בתרסיס טפלון) להתנות את פני השטח של המחבת, בעת צורך. אופים כ-25-30 דקות עד להשחמה קלה ורפרף שני הצדדים באמצע הדרך.

בסיר גדול בחום בינוני, להוסיף "רוטב ברביקיו בFlash." מעיל במהירות את שני הצדדים של טופו וstirringly מדי פעם עד שתגיע לטמפרטורה רצויה (כ 5-8 דקות). לעשות את זה עבור שני לוחות טופו. מזליף את הרוטב על טופו בסופו של הדבר. אופציונאלי: ניתן ללחוץ על לוחות טופו בגריל פנינים במהירות לסימני גריל הכיף.
http://veganmiam.com/recipes/vegan-bbq-tofu-burger
מגישים צוננים.

הפוך בורגר:
טוסט החמניות המבורגר על מחבת המחבת (בחום בינוני-גבוהה) עם שמן שומשום קלוי עד לקבלת גוון זהוב מעט. מורחים אחד את הלחמניות עם מיונז. הוסף את טופו BBQ, ארוגולה הפראית וקצת Sriracha. להוסיף כל מה שממלא אותך אוהב! לשרת וליהנות!

הוסיפו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *