מתכון פוטטוס צ'יפס על האש כמו של מקדונלדס

מתכון לפוטטוס צ'יפס

רוצים להכין קריספי פוטטוס צ'יפס כמו של מקדונלדס, קראנצ'ים מבחוץ נימוחים מבפנים ובלי חומרים מוזרים,  אז קבלו מתכון ביתי לבישול פוטטוס בתנור או  על גריל גז בתיבול מושלם. מגישים עם קטשופ תוצרת בית.
נכון שאתם אוהבים פוטטוס? אז מצאנו לכם את השיטה הכי פשוטה להכנת פוטטוס פריכים על האש מתכון שצמחונים וטבעונים אוהבים בוידאו המצורף

מה צריך? {ל-4 סועדים רעבים}

  1. 10 תפוחי אדמה קטנים, חצויים לאורך לפלחים של רבעים – אפשר גם לבנים וגם אדומים – שניהם יוצאים טוב , אבל, כמה שתפוחי האדמה יותר קטנים יותר טוב ומהיר יותר לבישול
  2. חצי כוס שמן זית {או פחות}
  3. מעט מלח גס אטלנטי

לציפוי:

  1. כוס קמח חומוס/תפוחי אדמה/תירס
  2. 4 כפות אבקת שום/בצל
  3. 2 כפיות פפריקה מתוקה
  4. מעט פלפל גרוס

איך מכינים?

Loading...
Loading...
  • את רבעיתפוחי האדמה מכניסים לסיר עם מים מהברז, מרתיחים את המים וממשיכים לבשל עד חצי שעה או עד שהם רכים מעט – לא רכים כמו פירה – מסננים ומניחים לקירור בצד.
  • מערבבים את כל מרכיבי הציפוי בקערה גדולה, מכניסים את תפוחי האדמה, פלח אחד אחרי השני, לקערה בה ערבבנו את מרכיבי הציפוי. בעדינות מגלגלים כל הפלחים בתערובת – ומניחים על התבנית.
  • שמים על גריל גז ב220 מעלות (חום גבוה)  ל-45 דקות – אפשר לשים גם על כירת צד – זו השיטה היותר טובה רק רצוי לשמן עם ספריי שמן כמו שצריך . אחרי 10 דקות יש להפוך את הפלחים על מנת שיקבלו את הקריספיות מכל הצדדים. אחרי 10 דקות נוספות מברישים את הפלחים בתבנית בשמן זית הנותר, מפזרים מעל הכל מלח אטלנטי וממשיכים בצלייהעד שהם קריספיים מבחוץ ורכים ונימוחים מבפנים.
  • מוציאים מהגריל לצלחת הגשה, נותנים להם 10 דקות קירור, ואוכלים בהנאה עם הרוטב האהוב עליכם.

הוסיפו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *